پرش به محتوا
صفحه اصلی
بلاگها
سوالات متداول
راهنمای آزمون
ارتباط با ما
بستن ارتباط با ما
باز کردن در ارتباط با ما
تماس با ما
درباره ما
جستجو
آزمون
ورود/ثبت نام
آزمون مهارتهای حرکتی (BOT-2)
1
مشخصات
2
ظرافت
3
یکپارچگی
4
چالاکی
5
هماهنگی
6
دوطرفه
7
تعادل
8
چابکی
9
قدرت
10
Last Page
نام و نام خانوادگی
*
کد ملی دانشآموز
شماره موبایل
*
جنسیت
*
دختر
پسر
سن
*
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
بعدی
رسم خطوط در مسیر منحنی (دقت حرکتی ظریف)
*
خیلی ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
خیلی خوب
(کودک در این مرحله با توجه به طرحی که به او داده میشود باید از بین خطوط مشخص شده بدون برخورد به مرز ها مسیر را با خودکار یا مداد به انتها برساند.با توجه به تعداد خطاها سطح فرد مشخص میشود.)
تاکردن کاغذ (دقت حرکتی ظریف)
*
خیلی ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
خیلی خوب
(چهار گوشه کاغذ و وسط کاغذ با توجه به برگه a4 داده شده تا میشود .با توجه به خطوط مشخص شده و عبور نکردن خطوط از تای انجام شده توسط شرکت کننده تعداد خطا و سطح فرد مشخص میشود.)
قبلی
بعدی
کپی کردن مربع (یکپارچگی حرکتی ظریف)
*
خیلی ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
خیلی خوب
کپی کردن ستاره (یکپارچگی حرکتی ظریف)
*
خیلی ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
خیلی خوب
(شرکت کننده باید با توجه شکل مشخص شده باید عینا تصویر را در پایین برگه بکشد. نمره و سطح فرد با توجه تعداد خطاها و عدم شباهت به شکل اصلی مشخص میشود.)
قبلی
بعدی
انتقال سکه (چالاکی دستی)
*
خیلی ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
خیلی خوب
(شرکت کننده با توجه به تعداد سکه های جا به جا شده در سطل به مدت ۱۵ ثانیه ازدست غالب به دست غیر غالب سطح بندی میشود.)
قبلی
بعدی
زمین زدن و گرفتن توپ (هماهنگی اندام فوقانی)
*
خیلی ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
خیلی خوب
(شرکت کننده با توجه به تعداد سکه های جا به جا شده در سطل به مدت ۱۵ ثانیه ازدست غالب به دست غیر غالب سطح بندی میشود.)
دریبل متناوب توپ (هماهنگی اندام فوقانی)
*
خیلی ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
خیلی خوب
(شرکت کننده با توجه به تعداد سکه های جا به جا شده در سطل به مدت ۱۵ ثانیه ازدست غالب به دست غیر غالب سطح بندی میشود.)
قبلی
بعدی
پریدن درجا (هماهنگی دو طرفه)
*
خیلی ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
خیلی خوب
(شرکت کننده به طور همزمان دست و پای ترجیحی را در جلوی بدن قرار داده و سپس همزمان با پرش، دست و پای غیر ترجیحی را به جلو می آورد . دو بار تلاش در صورت عدم فهم کودک انجام شده و تعداد تلاش ها ۵ عدد می باشد . سطح با توجه به تعداد پرش های صحیح انجام میشود.)
ضربه پا و انگشت دست (هماهنگی دو طرفه)
*
خیلی ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
خیلی خوب
(شرکت کننده پشت میز میشیند و همزمان با انگشت شست به میز و با پا به زمین میکوبد . تعداد ۱۰ بار تلاش ملاک است و پس از آن با توجه به تعداد ضربه های صحیح سطح فرد مشخص میشود.)
قبلی
بعدی
راه رفتن در خط (تعادل)
*
خیلی ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
خیلی خوب
(شرکت کننده پشت میز میشیند و همزمان با انگشت شست به میز و با پا به زمین میکوبد . تعداد ۱۰ بار تلاش ملاک است و پس از آن با توجه به تعداد ضربه های صحیح سطح فرد مشخص میشود.)
ایستادن روی یک پا (تعادل)
*
خیلی ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
خیلی خوب
(شرکت کننده پشت میز میشیند و همزمان با انگشت شست به میز و با پا به زمین میکوبد . تعداد ۱۰ بار تلاش ملاک است و پس از آن با توجه به تعداد ضربه های صحیح سطح فرد مشخص میشود.)
قبلی
بعدی
پرش ثابت با یک پا (چابکی و سرعت دویدن)
*
خیلی ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
خیلی خوب
(فرد با پای غالب یا غیر غالب بر روی چووب موازنه میایستد . زمان ایستادن بر روی چوب موازنه ملاک است . حداکثر ۱۰ ثانیه ملاک است.)
قبلی
بعدی
شنای سوئدی (قدرت)
*
خیلی ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
خیلی خوب
(شرکت کننده باید الگوی شنا را بگیرد . ملاک انجام صحیح شنا قرار گرفتن آرنج در زاویه ۹۰درجه و سپس صاف شدن آرنج میباشد . کمر و گردن شرکت کننده در اول اجرای حرکت صاف است . تعداد صحیح انجام شنا در ۳۰ ثانیه ملاک است.)
شنای سوئدی (قدرت)
*
خیلی ضعیف
ضعیف
متوسط
خوب
خیلی خوب
(شرکت کننده بر روی فوم بر روی کمر خوابیده و الگوی دراز نشست را اجرا میکند . فرد در انتهای دامنه حرکتی باید تا ۴۵ درجه بالا بیاید . تعداد دراز نشست در ۳۰ ثانیه ملاک است . اگر شرکت کننده قبل از ۳۰ ثانیه قادر به انجام نباشد تعداد درازنشست های صحیح تاآن لحظه ملاک است.)
قبلی
بعدی
قبلی
ارسال آزمون
0.00
0.00
0.00
0.00
0.00
0.00
0.00
0.00
امتیاز کل
0.00
صفحه اصلی
بلاگها
سوالات متداول
راهنمای آزمون
تماس با ما
درباره ما
آزمون
ورود/ثبت نام